piątek, 5 lutego 2016

IV SAGA - Nadzieja

"Wszys­tko, co nas spo­tyka – zdro­wie czy cier­pienie, dob­ro czy zło, chleb czy głód, przy­jaźń ludzka czy niechęć, dob­ro­byt czy niedos­ta­tek – wszys­tko to w ręku Bo­ga może działać ku dobremu."
~ Stefan Wyszyński
W pewnym przytulnym domku w wiosce trawy o wczesnym poranku słychać było już tupot stóp. Jegomość latał od jednej strony do drugiej najwyraźniej, poszukując ważnych rzeczy i wykrzykując coś do dziewczyny, która stała oparta o framugę drzwi i patrzyła z politowaniem na ten widok. 
- Heiwa, jak długo jeszcze mam czekać, zaraz muszę wyruszać. – powiedziała w końcu się niecierpliwiąc. 
- Jeszcze tylko dam ci parę rzeczy, Hoshi i możesz ruszać. – odparła w pośpiechu, dodając do jej torby coraz to nowe rzeczy. – Ty wszystkiego jak zawsze zapominasz!
- Biorę na misję tylko najpotrzebniejsze rzeczy. – fuknęła Hoshi.
- A co ja ci niby pakuje? Same najpotrzebniejsze rzeczy! – powiedziała oburzona na koniec, pakując ładnie zwinięte jedzenie. 
- Taa… Dzięki. –Hoshi już była przy drzwiach, lecz zatrzymała ją jeszcze Heiwa, delikatnie ciągnąc za materiał jej koszulki.
- Ej, Hoshi, będziesz na ich rocznicę, prawda? – spytała Heiwa z smutkiem w oczach, na co druga rozczuliła się i delikatnie poczochrała ją po włosach. 
- Nie martw się, będę jak zawsze. – powiedziała i wyszła.
- To już parę lat od śmierci twoich rodziców. – dopowiedziała jeszcze sama do siebie i z cichym westchnięciem zamknęła drzwi na klucz i weszła w głąb domu.
Wprowadzenie napisane dzień po rozdziale 46, ale postanowiłam chwilę odczekać do momentu, w którym będę miała choć trochę rozdziałów (może jeden chociaż ;___;)
Nie mam jednak ani jednego, ale zdecydowałam się wstawić, bo tak xD
Chciałabym wam polecieć serial The Walking Dead, bo fajny xD
I to wszystko xD Pozdrawiam i przesyłam buziaki, do nowego rozdziału nowej sagi :) <3

5 komentarzy:

  1. Czemu takie krótkie?! Nie mogę się doczekać rozdziału. A wiem, że na pewno mnie zaskoczy :D Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej! Informuję, że zdobyłaś nową czytelniczkę. Nie tylko spodobała mi się twoja historia, ale też styl pisania, co rzadko się zdarza. Zwykle czytam blogi o Itachim i Sakurze, miałam pewne wątpliwości, czy zaczynać z twoim blogiem, ale dochodzę do wniosku, że było naprawdę warto. W pewnej chwili zauważyłam, że lepiej piszesz, czasami zdarzają się tylko niewielkie błędy.
    Pozdrawiam. Mam nadzieję, że bloga nie zawiesisz, bo mam takie szczęście, że po przeczytaniu wszystkich rozdziałów na wielu blogach przez kilka miesięcy nie ma znaku życia. Życzę weny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OŁ JE.!! AHA!! OŁ JE!! Początek kolejnej sagi!! <3

    Ciekawa jestem co ty tam znowu wymyślisz xdxd :D

    bd czekać, bd czytać ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać, na kolejny rozdział! ��

    OdpowiedzUsuń